Soru ve Cevaplar

Bu kısımda site içerisinde cevap bulamadığınız, Tüp Bebek tedavi yöntemleri ve süreçleri hakkında bilgi sahibi olmak istediğiniz konuları veya cevaplanmasını istediğiniz soruları yazabilirsiniz. 
  • Lütfen sorularınızı belirtmeden önce site içerisinde arama yapmayı ihmal etmeyiniz.
  • Yöneltilen sorulara diğer okuyucularımız da cevap verebilir.
  • Dikkat edilmesi gereken husus; cevapların sorumluluğunun/doğruluğunun bunları yapanlara ait olduğudur. Özellikle yorumların tamamen kişisel tecrübeler olduğu, haliyle subjektif değer taşıdığı unutulmamalıdır. 
  • Tavsiye ve şikayet kısmında sıkça rastladığımız bir örnek; herhangi bir doktordan veya tedavi merkezinden memnun kalan olduğu gibi, memnun olmayan hastalarda bulunmaktadır. Bu durumun hastanın tıbbi durumuna göre ya da  beklentilerine göre değişebileceği unutulmamalıdır.neticede bunların hepsi tüp bebek tedavi sürecinde anne adaylarına ve yakınlarına sadece bir fikir verme ve bilgiye erişme kolaylığını sağlamaya yöneliktir. Sonuç olarak bu konuda sizi bilgilendirmeye en yetkili kişiler konusunda uzman doktorladır.


5 yorum:

Adsız dedi ki...

ben almanyadan yaziyorum suan kemoterapie görüyorum ve bitmesine az kaldi bana doktorlarim cocuk sahibi olamicami söylediler sol tarafimdaki yumurtaliklarim duruyormus onlarda öle bilirmis kafam karisti esimle ben cok istiyoruz acaba tüp bebeklen olabilirmi tesekürler

Adsız dedi ki...

Yumurtalığınız olduğu sürece çocuğunuz olabilir.Önce acil şifalar diliyorum.İyileşin daha sonra türkiyede tüpbebek deneyin.

delimavi dedi ki...

bu yöntem erkekte sorun olduğun dada işe yararmı acaba

Adsız dedi ki...

tüp bebekte 5.gün transferi ve dış gebelik ama dış gebelik yumurtamda doktor hatası olma ihtimali varmıdır?

Adsız dedi ki...

MERHABALAR HAMİLE KALMAK İÇİN DR BAŞVURDUM İLK ETAPTA FOLUKÜLLER KİSTLERDEN DOLAYI ZOR HAMİLE KALIRSIN DEDİLER VE ADETİN 3.GÜNÜ GEL KAN VER DENİLDİ KAN SONUCUMA GÖRE FSH 32.79 ÇIKTI YUMURTALIK SAYIMIN DÜŞÜK OLDUĞUNU ACİL TÜP BEBEK İLE HAMİLE KALMAMI ÖNERDİ AMA BAŞKA BİR DOKTRA GÖRE KİSTLER TEDAVİ EDİLMEZSE TÜP BEBEK OLMAZ DENİLDİ BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM