Tüp Bebek Doktor Tavsiyesi

Sitemizin amacı, yazılı ve görsel basında tüp bebek tedavisi ve süreci ile ilgili çıkan haberlerin ve kaynakların derlenmesiydi. Ama okuyuculardan bu konularda özellikle şikayetlerin artması sebebiyle Tüp Bebek Şikayet ve Yorumları başlığı altında sizlerden gelen ve tecrübelerinizi paylaştığınız bir şikayet bölümü oluşturduk. Ne var ki tedaviye ve araştırmaya başlayan insanların sürekli bu olumsuz tecrübeleri okuyarak paylaşmaları, olumlu örneklerin gölgede kalması ve insanları karamsarlığı sürüklenmesi gibi bir ihtimal yaratması endişesiyle bu başlık altında, tedavide olumlu sonuç aldığınız ve memnum olduğunuz doktor, hastane, merkez ve klinikleri paylaşmayı uygun bulduk. Daha önce sitede farklı başlıkları altında yayınlanan sevindirici tedavi süreçlerini aşağıda topluyoruz.

... ve burada en önemlisi siz de tedavi sürecindeki olumlu tecrübelerinizi ve tavsiyelerinizi, memnun kaldığınız doktorları bu başlığın en altında bulunan YORUM GÖNDER linkine tıklayarak paylaşmanız...

İşte Daha Önce sitemize yapılan olumlu yorumlardan bazıları;

  • Adsız dedi ki... merhaba,ya buraya hep olumsuz sonuç alanlar yazıyor.çünkü iyi sonuç alan bi araştırma soruşturma derdine düşmüyor.bu defa da int ten araştıranlar için her yer kötü gibi oluyor ve insanlar hep olumsuz düşüncelere kapılıyor.lütfen olumlu sonuç alanlar paylaşın ki umut olsun.ben 2008 eylülde alman hastanesinde BURÇAK ERZİK te tüp bebek denedim.üstelik embriyolar 2 ay kadar donduruldu.hani kalitesi bozulur diyorlar ya...çok şükür 13 aylık aslan gibi bi oğlum var.hem de yaşıtlarından hem gelişme hem zeka olarak çok önde yani çok sağlıklı.hatta normal doğuracak kadarda sağlıklı bi gebelik geçirdim.5. aya kadarda çalıştım.günde 8 vitamin almama rağmen sadece 5 kilo aldım.normal doğuramadım.çünkü lama yapılırken hemoraidim varmış onu patlattılar.hıkındıkça kanamam arttığından sezeryana aldılar.yoksa doğuracaktım.lütfen karamsar olmayın.kendinize güvenin doktorunuzu dinleyip tedavinizi çok çok önemseyin.tedavi döneminde moralinizi hiç bozmayın hiç bir şey bu dönemde sizden kıymetli olamaz.izin vermeyin alt tarafı 1 ay gibi bi süre.onca para onca acı vallahi çeken bilir.hiç kolay değil.allahım herkese tattırsın yok böyle bi mutluluk.yardımcınız olsun yüce rabbim. 
  • Adsız dedi ki... gelecek tup bebek merkezını tavsıye ederım herkeze...
    allah herkeze bızkm gıbı mutluluklar nasıp etsın....  
  • Adsız dedi ki... anadolu saglık merkezı harıka bır hasthane bence buyuk sorunu olanlar oraya gıtsın mutlaka baska hastahane tanımam
  • Adsız dedi ki... İzmir Smyrna ART TÜP Bebek Merkezinde 16 yıllık evlat hasreti sonunda bir kız çocuk sahibi uldum, bütün Smyrna ART ekibine teşekkür ediyorum, çalışanlarıyla, uygulanan başarılı tedavilerle tek kelimeyle mükemmel bir merkez, çocuk sahibi olamayanlara tavsiye ederim. 

  • Adsız dedi ki... MRH.BENİMDE DOKTORUM ONUR BAŞEĞMEZDİ O KADAR MEMNUN KALDIMKİ DAHA SONRA KAYINVALİDEMİ GÖTÜRDÜM KADIN HASTALIKLARI İÇİN ODA SORUNSUZ GEÇİRDİ AMLİYATINI VE GERÇEKTEN HER YÖNDEN YARDIMCI OLADU BUNU HİÇ BİRZAMAN İNKAR EDEMEM.AMA DAHA TEKRAR Bİ TANIDIĞIMI GÖTÜRDÜM ODA KADIN HASTALIKLARINDAN AMELİYAT OLDU VE ONDA ÖYLE Bİ HATA YAPTIKİ DR.ONUR BEY NEREDEYSE TANIDIĞIM BÖBREKLERİNİ KAYBEDİİYORDU SAYESİNDE TEKRAR AMELİYAT GEÇİRMEK ZORUNDA KALDI.VE BİZ YİNE HİÇ BİRŞEKİLDE TEPKİ GÖSTERMEDİK AMA SON ONA GİTTİĞİMİZDE BİZE VERDİĞİ CEVAPLAR ÇOK AMA ÇOK ŞAAŞIRTTI BİZİ ONUR BEYDEN HİÇ BEKLEMEZDİM.RESMEN GİDİP BAŞHEKİMLE KONUŞUN BENİM YAPACAĞIM BİŞEY YOK DEDİ.HATASINI TELAFİ ETMEYE ÇALIŞMADI.ARTIK BU DR.NASIL GÜVENİLEBİLİR SÖYLERMİSİNİZ....

  • kübra dedi ki... Bünyenizde çalışan dr.Faruk Onur Başeğmez tarafından başarılı bir sezeryan ameliyatı geçirdim.Çevremdeki tanıdıklarım 1 hafta yataktan adım atamazken ben 3.gün hastaneden sonra çarşı pazar gezdim.Her ay düzenli olarak kontrollerime 2 kez gittim.Doğumdan çok korktuğum için her kontrollerimde ağlıyodum.Aynı zamanda bana psikolojik olarak destek verdi.Yukarıdaki yorum yazan bayana cevabım hiçbir doktor hastasına bilerek yanlış tedavi uygulamaz hele bu 9 ay boyunca tanıdığım onur bey ise.sizin ah ettiğiniz kişi ben dahil bir çok kişinin evlat sahibi olmasına yardımcı oldu.Melisa zeynep 3 yaşında bebeğimin ilk yüzünü gören kişiye FARUK ONUR BAŞEĞMEZE sonsuz teşekkürler.Allah nasip ederse 2. doğumumdada yanımda olması dileğiyle.... 

  • şenay erkavim dedi ki... Merhabalar, bende onur beyin sayesinde 26 Mart 2009 tarihinde sezaryanla doğum neticesinde kızımı kucağıma aldım, adsız olarak yorum yapan kişi için gerçekten üzüldüm ama doktor beyin böyle intizar alacak bir şeyi isteyerek yaptığına inanmıyorum. çevremdeki tüm kişilere doğumumun çok iyi geçtiğini ve doktorumu tavsiye ediyorum. Burdan da kendisine tekrar teşekkür ediyorum.

  • Adsız dedi ki... evlendikten sonra çok doktor dolaştım.yaşım 35 olduğu için hemen bebek istiyorduk.prof,doç. vs doktorlar benim önğme para için dağlar sundular.arkadaşım tavsiye ettim onur beye gittim ve para gözetilmeden aynı ay hamile kaldım.doğumum çok başarılı idi.6 aylık oğlum var.onur beye sonsuz teşekkürler


17 yorum:

Unknown dedi ki...

ben doktorum Selman Laçin'i öneriyorum. kendisi beylikdüzü Medicana'da uzman. eşide aynı şekilde uzman. iki deneme yaptım ankara'da tutmadı. sonra sonra selman beyin adını duydum. internetten araştırdım ve yavrumu kucağıma aldım. teşekkürler herkese.

Nilgün dedi ki...

bir arkadaşımın doktoru seval taşdemir hanım fertijin tupbebek merkezne gidiyor. kendisi cok memnundu. gidip danışmak ,steyenler rahatca danışabilir bu bayana

claynac dedi ki...

faydası olur belki;

http://www.doktorumkim.com/index.php/archives/86

Adsız dedi ki...

seval hanımı tanırım kendisi doktorumdu bundan 3 sene evvel. iyiki de arkadaşımı dinleyip kendisine gitmişim randevu alıp

Sertap dedi ki...

benim de önerim doktor selman laçin beyfendi olcak merak edenlere kendisiyle 2 kez tüp bebek denedim ve ikinci de başarı sağladık tahmin edeceğiniz gibi.

Adsız dedi ki...

sertap hanım çok haklı. bence de selman laçin çok başarılı bir doktor

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

Benim doktorum Serdar Koç süper bir insan onun gibi pozitif tatlı bir doktor görmedim doktorluğunun yanında insan olarakta içinize işleyen bir sakinliği var bu sıkıntılı süreçte insanın piskolojisi çok önemli oluyor o sebepten kendisini tavsiye ediyorum merak edenler ayrıca serdar beyle neler yaşadığımı tüp bebek sürecinde neler olduğunu bloğumdan okuyabilir http://balyanaginhikayesi.blogspot.com/

futli dedi ki...

yorumlar olumlu bizde deneyecegiz bakalım kısmet.

sabire dedi ki...

İzmir'de Ege Nazan Tavmergen'de tüp bebek tedavimizi gerçekleştirdik. Ekip oldukça titiz ve temkinli. İlk denememizde gebelik gerçekleşti. Şimdi dünya tatlısı ve çok sağlıklı bir kızımız var.
Ege hanım ve Erol bey Türkiye'de tüp bebek tedavisini gerçekleştiren ilk kişiler. Dolayısıyla da en tecrübeli ekipler. Biz ekibe çok güvendik ve bu da başarı şansını arttırdı sanırım.

sabire dedi ki...

İzmir'de Ege Nazan Tavmergen'de tüp bebek tedavimizi gerçekleştirdik. Ekip oldukça titiz ve temkinli. İlk denememizde gebelik gerçekleşti. Şimdi dünya tatlısı ve çok sağlıklı bir kızımız var.
Ege hanım ve Erol bey Türkiye'de tüp bebek tedavisini gerçekleştiren ilk kişiler. Dolayısıyla da en tecrübeli ekipler. Biz ekibe çok güvendik ve bu da başarı şansını arttırdı sanırım.

VAHİDE SEÇKİN ERCİYAS dedi ki...

BEN GEBZEDEN YAZIYORUM HİÇ VAKİT KAYBETMEDEN ZEYNEP KAMİLE GİDİN BEN TÜP BEBEKLE İLK DENEMEDE BEBEK SAHİBİ OLDUM DEVLET İLGİLENMEZ DEMEYİN GÜLERYÜZLÜ BİR PERSONELİ VAR BANKOSUNDA ÇALIŞAN KIZLARA KADAR HEMDE İZMİRDEN GELEREK.HİÇ OLMASA ÖZEL DEĞİL DEVLETİN HİÇ BİR ÇIKARI YOK .ŞUAN KIZIM 3.5 YAŞINDA

Adsız dedi ki...

Gebelik aşısı
Tüp bebek tedavilerinde en önemli kriter embriyo kalitesidir.Embriyo gelişimi iyi olsada rahim embriyoyu kabul etmeyebilir.Tekrarlanan tüp bebek başarısızlıklarında yada birden fazla düşüğü olan kadınlarda rahim içinde problemin olduğundan şüphelenir.Endometrium olarak adlandırılan rahim içi zarının embriyonun yerleşmesine yardımcı olabilecek çeşitli faktörlerde yoksun olması veya zarın ince olması , fonksiyonunu bozan yapışıklıklar, kanlanma bozuklukları embriyonun ana rahmi içinde yerleşmesine engel olabilir.Bu tip sorunlar olduğu düşünülür ise ilk yapılması gereken rahim içine kamera ile bakmak yani histereskopi yapmaktır.Diğer bir alternatif olarak Avrupada bir kaç merkezde kullanılmaya başlanan gebelik aşısıdır.
www.tupbebektv
alıntıdır

Adsız dedi ki...

Kadın Hastalıkları Uzmanı Embriyoskop’un avantajları…
Siz sorun, uzmanlar yanıtlasın Op. Dr. Süleyman Tosun bebekte yeni yöntem Tüp bebek alanında yaşanan gelişmeler baş döndürücü bir hızla devam ederken “Embriyoskop” adlı yeni bir yöntemle artık yüksek gebelik oranları elde ediliyor GÜNÜMÜZDE embriyoların saniye saniye yakından izlendiği yeni bir yöntem olan Embriyoskop yöntemi “tüp bebek” tedavisindeki başarıyı büyük ölçüde artırıyor…
Eski sistemde embriyo transferi öncesinde son kontrol yapılarak transfer edilecek embriyoya karar veriliyor, kontrol yapılan zamanların haricinde embriyoların gelişimleri hakkında fikir sahibi olunamıyordu.
Ancak Embriyo İzleme Sistemiyle, embriyolar anında ve sürekli olarak tüm süreçlerin hiçbir aşaması kaçırılmadan, istenilen anda değerlendirilebiliyor. Bahçeci Sağlık GrubuUmut Tüp Bebek Merkezi Kadın Hastalıkları Uzmanı Op. Dr. Süleyman Tosun, Embriyoskop’un hangi vakalarda kullanılabileceği konusunda şu bilgileri verdi: Kısırlık sorunu yaygın Günümüzde on milyona yakın çift infertilite (kısırlık) sorunu yaşıyor. Embriyo seçimini iyileştirme-değerlendirme programlarım geliştirmek amacıyla kullanılan “EmbryoScope” adı verilen “Dinamik Embriyo İzleme Sistemi” ile sağlıklı olan embriyolar seçilerek başarı oram artıyor…
Bu sistem ileri yaşlarda yumurta sayısı yeterli olmayan veya sperm problemi yaşayan aileler için gebelik şansım artırmada umut oldu.
Hangi çiftlere önerilir?
Ayrıca bu teknoloji, daha önceden tüp bebek denemesi olup, embriyo kalitesi düşük olduğu için gebe kalamayan 35 yaş üstü kadınlara, yumurta rezervi azalmış ya da sperm parametresi problemi yaşayan çiftlere öneriliyor.
Embriyo : İzleme Sistemi, aym zaman da embriyolarının anında ve sürekli olarak tüm süreçlerin hiçbir aşaması kaçırılmadan, istenilen anda değerlendirilmesine imkâm sağlıyor.
www.tupbebektv.com
alıntıdır

Unknown dedi ki...

eğer yazdığımı adana ve çevre illerden okuyan arkadaşlar varsa ben de doktorumuz gökhan çıragil'e gitmelerini tavsiye ederim. pişman olmazlar..

Unknown dedi ki...

hatta şunu görünce baya şaşırmıştım merkez ile ilgili olaraktan https://foursquare.com/v/ankada-t%C3%BCp-bebek-merkezi/4ea690f661af7d6a0bf8b200

Adsız dedi ki...

ankada'ya ben de gitmiştim orada bir hemşire vardı şimdi adını hatırlayamadığım çok güler yüzlü tatlı bir bayandı. beni psikolojik olarak çok iyi hissettirmişti sağolsun. bu bütün tedavi sürecini olumlu etkilemişti. böyle faktörlerin çok önemli oldugunu düşünüyorum ben.

Adsız dedi ki...

Merhaba hanımlar, bizim tüp bebek maceramız bir sene önce başladı. Eşimde varikosel vardı hemde çift taraflı.

Ameliyat olduktan sonra iki sene geçti fakat baktık olmayacak, sonuçta benimde yaşım 32 ye doğru gidiyordu. tüp bebeğe karar verdik. Bize yakınlığı ve maalesef çaresizliğimiz sonucunda medicana beylikdüzünde 2013

yılında tüp bebek denemesinde bulunduk. doktorumuz Aysun Lacin di. Meşhur Selman Lacin in eşi. Kendisi

tedavi başladığında hamileydi ve bizimle ön görüşmeyi kendisi yapmasına rağmen yakında izne çıkacağı konusunda hiçbir şekilde bilgilendirmedi. zaten hastaneye ürkek ürkek gidiyor ve tedaviye başlıyorsunuz, bir de tedavinin yarısında doktorunuz değişiyor. ilk transferimizi kendisi gerçekleştirdi maalesef tomurcuk tutunamadı. ikinci transfer için bir ay bekledik ve geldiğimizde kendisi yoktu tabiki tedirgin oldum. medicana

bahçelievlerden Eylem hanım isminde bir doktor getirmişler Aysun Hanım ın yerine. ikinci trasferimiz dondurulmuştu ve iki tane transfer oldu biri tutunmasına rağmen kısa sürede kanama, kanam ve 2,5 ayını tamamlamadan karnımda öldü. Eylem hanımla görüşüp durumu belirtmek istediimde kendisi resmen lütfenle konuştu ve bu tip durumların olabileceğini belirtti. Tekrar muayeneye çağırıp bir bakalım bile demedi eşimle cok üzüldük ve bu ilgisizlikten dolayı bize en yakın yer olmasına rağmen başka bir merkez araştırmaya başladık.

en komiği de neydi biliyor musunuz? beni olaydan 1 ay sonra arayıp hamileliğimin nasıl gittiğni sormaları!.. Tabi o sinirle verdim veriştirdim zaten yeterince üzülmüşüz... Daha sonra hem maddi hem manevi olarak toparlanmak için eşimle bir sene kadar beklemeye karar verdik. Bir sene sonunda nereye gideceğiz diye düşünürken-sonuçta konu hassas zaten herkes bebek sorup duruyor bir de tüp bebeği kimseye söyleyemiyorsunuz. Sorun var dediğiniz anda hemen yapılan vah vah, tüh tüh yorumları daha da kötü etkiliyor insanı. o yüzden en yakınlarımıza bile söylemedik. Ben sürekli internetten araştırdım, eşim de öyle. Sonra konuyu tam bilmeyen bir arkadaşımız Berra Önsoy Gidemez Hanım ı tavsiye etti. Kendisi kadın doktoruydu tüp bebekle ilgisi yoktu ama yine de danışmak istedik. İşte SERKAN ORAL ile tanışma maceramız böyle başladı. Berra Hanım ın özellikle tavsiyesi medyatik yerlerden uzak durun yeterince ilgilenemiyorlar dedi ama İstanbul da da nereye gidecektik başka? Bize LIV HOSPITAL -ulus hastanesinin belirtti. Zaten başka da çaremiz yoktu. Ya kalabalık tüp bebek merkezlerinde paramızla rezil olacaktık ya da burada şansımızı deneyecektik. Neyse biz randevumuzu aldık ve dooooğru Liv Hospıtal a... Yalnız eşimle hastanenin kapısından bir girişimiz var direk eşime dönüp "biz buradan çıkamayız" dedim. Bildiğiniz 5 yıldızlı otel gibi... Tabi geri dönmedik sonra Serkan Bey le tanıştık cok sıcak ve sempatik bir doktor. işini iyi yaptığıda her halinden belliydi. Tabi işin maddi kısmını daha cok merak ediyorduk. DEdim ya hastane epey lüks görünüyor. TEdavi fiyatını öğrenince şok olduk! Diğer hastanelerle aralarında 1.000 TL fark vardı sadece. Denemeye değer dedik ve dualarla tedaviye başladık. TRansfer gününe kadar hiçbir sıkıntı yaşamadık gayetsakin ve nezih bir hastane. TRAnsfer günü geldiğinde eşimde bende çok sakindik. TAbiki çok istiyorduk ama sonuçta en iyi doktorda olsa her şey Allah ın izniyle... TRAnsferim 3.güntransferiydi o yüzden biraz canım sıkıldı. Cünkü genelde 5. güntransferlerinin tutunduğunu biliyorduk. Cok yanlış biliyormuşuz. Bu konuyu hastanenin laboratuvarı ile görüştüğümde verdikleri cevap çok mantıklı geldi bana: Embriyo ne zaman rahme dönmek isterse o zaman transferi gerçekleştriyorlarimış. Transferden sonra 10 günlük sinir bir bekleme süreci veeeeee artık bende HAMİŞİM:) su an 10 haftalık maşallah her şey yolunda görnüüyor. AYrıntılı yazdım ama istedmkii ışık tutsun, umut olsun birilerine... ama en önemlisi dua!!! SAKIN ümidinizi kesmeyin. Sevgiyle kalın...