Gebelik Aşısı Hamilelik Oranını Artırıyor

Tüp bebek tedavisinde yeni bir yöntem olan "gebelik aşısı" hamilelik oranını beşte bir oranında artırıyor. Türkiye'de ilk kez uygulanmaya başlanan aşı, Paris'te düzenlenen Uluslararası Üreme Cemiyeti toplantısında tanıtıldı. Gebelik aşısı tekrarlayan başarısız tüp bebek denemelerine umut olacak.

Uluslararası Üreme Tıbbı Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve Hacettepe Tıp Fakültesi Kadın Doğum Bölümü Öğretim Üyesi Timur Gürgan, gebelik aşısı adı verilen yöntemin yüzde 30 oranında kırılan bu umutları geri getireceğini söylüyor.

Tüp bebek tedavisi gören kadının rahmine önce enjekte ediliyor ardından embriyo transfer ediliyor. Embriyonun rahimden düşmemesi için de gebelik aşısı devreye giriyor.

CNNTURK
 http://www.cnnturk.com/2012/saglik/02/08/gebelik.asisi.umudu.artiriyor/648231.0/index.html

1 yorum:

Sibel dedi ki...

Merhaba ben sibel benim altı yıldır çocuğum olmuyo bir kez tüp bebek yaptırdım başka umudum yok yardım edinbize